زخمی‌شدن شدید یک صهیونیست در حمله موشکی به تل آویو

زخمی‌شدن شدید یک صهیونیست در حمله موشکی به تل آویو

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی اذعان کردند که یک صهیونیست در حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تل آویو به شدت زخمی شده و یک نظامی صهیونیست نیز در نبردهای غزه به هلاکت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، یک صهیونیست در پی حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تل آویو به شدت زخمی شده است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» اعلام کرد که این صهیونیست در شرق تل آویو و حین فرار به سوی پناهگاه‌ها به شدت زخمی شده است.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی به تلفات جدید خود در نبردهای جاری میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت فلسطین در نوار غزه اذعان کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در نبردهای جاری در جنوب نوار غزه یک نظامی عضو گردان ۴۵۰ ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده است.

از سوی دیگر مرکز پزشکی صهیونیستی «زیف» در شهرک صهیونیست‌نشین «صفد» اعلام کرد که ۷ نظامی صهیونیست را که در نبردهای روز جاری در جنوب لبنان زخمی شده‌اند پذیرش کرده است.

بیمارستان صهیونیستی «رمبام» در شهرک صهیونیست‌نشین «حیفا» نیز بیان کرد که روز گذشته ۱۲ نظامی صهیونیست را پذیرش کرده است.

بر اساس اذعان این بیمارستان صهیونیستی یکی از این نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و آسیب‌های بقیه این نظامیان نیز خطرناک یا متوسط است.

علاوه بر این بیمارستان صهیونیستی «رمبام» تاکید کرد که ۲۶ صهیونیست که در جریان تشدید تنش در جبهه لبنان طی هفته‌های گذشته زخمی شده‌اند در این بیمارستان تحت درمان هستند.

کد خبر 6257172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha